Лікування хвороби Паркінсона у Запоріжжі

Лікування паркінсонізму за допомогою кращих неврологів. Ефективна діагностика тремтливого паралічу в Клініці Святого Миколая

Хвороба Паркінсона – важке та серйозне ураження нервової системи, при якому страждають нейрони у головному мозку. Вона має прогресуючий характер. Також хвороба має назву «тремтливий параліч» через свою дуже специфічну клінічну картину – тремор верхніх кінцівок у стані спокою в поєднанні з вираженим напруженням м’язів рук. Лікування хвороби Паркінсона є тривалим процесом.

Причини виникнення

Коли говорять про хворобу Паркінсона – причини її появи до кінця не виявлені. Деякі фактори можуть грати роль тригерів:

• Старіння організму, коли процес зменшення числа нейронів – фізіологічний
  • Спадкова схильність
  • Екологія (вихлопні гази машин, викиди заводів, радіація)
  • Брак вітамінів групи В і вітаміну Д, які захищають нервову систему від руйнування
  • Нейроінфекції в минулому (менінгіти, енцефаліти)
  • Травми, струси головного мозку
  • Пухлини у головному та спинному мозку

Особливо зростає ризик розвитку Паркінсона при наявності декількох з перерахованих вище факторів.

Симптоматика хвороби Паркінсона

На початковому етапі виявити захворювання дуже важко, практично неможливо. Але якщо ви будете проявляти дуже великий інтерес і турботу про своє здоров’я, то зможете помітити такі неспецифічні ознаки:

Неврологическое лечение
  • Ледве помітне тремтіння рук, на яке хворий може і зовсім не звертати уваги
  • Рухи стають більш повільними, важко здійсненними
  • З'являється незначний гіпертонус м'язів рук
  • Може поступово наростати депресія
  • З'являються проблеми зі сном
  • Перебої у роботі шлунково-кишкового тракту
  • Поява мерзлякуватості, похолодання кінцівок

Етапи розвитку захворювання

Синдром Паркінсона має 5 стадій розвитку:
  1. Нульова – рухових симптомів немає.
  2. Перша – з’являються односторонні порушення в рухах пальців рук, тремор, також з’являється порушення сну.
  3. Друга – рухові порушення вже спостерігаються з обох сторін, тремор стає сильнішим, помітним, порушується потовиділення, уповільнення руху, складніше виконувати повсякденну роботу.
Клиника Святого Николая
Неврологическое лечение

4. Третя – обличчя стає маскоподібним, людина приймає «позу прохача», наростає напруга у м’язах, дрібна моторика порушується зовсім.

5. Четверта – приєднуються порушення ходи (хиткість, здатність утримувати рівновагу), проблеми з вестибулярним апаратом, ознаки недоумкуватості.

6. П’ята – повна інвалідизація – напади Паркінсона стають постійними, неможливість виконання повсякденних справ без сторонньої допомоги,

нетримання сечі і калу, втрачається здатність приймати їжу, мова стає нерозбірливою.

Фахівці Клініки Святого Миколая допоможуть виявити процес розвитку захворювання на самих ранніх його стадіях і не допустити подальшого розвитку та прогресування захворювання.

Діагностика та профілактика захворювання

У Клініці Святого Миколая діагностичний комплекс захворювання Паркінсона включає:

Найчастіше для досвідченого фахівця не складає труднощів встановити діагноз «хвороба Паркінсона». Але тут багато що залежить від свідомості пацієнта – чим раніше ви звернетеся до фахівця і почнете отримувати необхідне лікування, тим вищі ваші шанси зберегти повноцінні функції нервової системи й уповільнити перебіг хвороби.

Кращий спосіб уникнути хвороби Паркінсона – це її профілактика. З цією метою лікарі Клініки Святого Миколая рекомендують виконувати ряд дій:

• Регулярно відвідувати невролога з профілактичними оглядами
  • Звертатися до фахівця за найменших скарг і симптомів
  • Відмовитися від вживання алкоголю і паління
  • Скорегувати харчову поведінку – відмовитися від швидких вуглеводів, додати до раціону джерела вітамінів, фрукти й овочі
  • Після консультації з лікарем приймати вітамін Д у профілактичній дозі
  • Уникати контакту зі шкідливими хімічними речовинами
  • Уникати стресу

Лікування хвороби Паркінсона

Неврологическое лечение

Тактика лікування синдрому Паркінсона залежить від стадії, на якій пацієнт звернувся до лікаря. Вона складається з трьох основних методів:

• Лікарської терапії (відрізняється на різних стадіях хвороби)
  • Хірургічних втручань
  • Фізіотерапії

Схема лікування підбирається лікарем Клініки Святого Миколая індивідуально.

Медикаментозна терапія на ранніх стадіях полягає у прийомі ліків, які стимулюють синтез відсутнього дофаміну у головному мозку. Це знижує швидкість загибелі нейронів і уповільнює швидкість прогресування симптоматики. На пізніх стадіях монотерапія виявляється неефективною, тому інтервали між прийомами препарату стають все менші, поки не зникають зовсім, до перерахованих вище ліків додають нові. Схема лікування підбирається індивідуально лікарем-неврологом з урахуванням швидкості прогресування хвороби й особливостей організму пацієнта.

Хірургічний метод полягає в імплантації електрода, який забезпечує глибоку стимуляцію мозку. Це дає можливість купірувати тремор спокою і відновити рухову активність.

Чому варто звернутися в Клініку Святого Миколая

Багато пацієнтів вже давно особисто переконалися у перевагах нашої клініки, таких як:

• Кваліфіковані фахівці вищої категорії, які знайдуть відповідь на будь-яке складне питання у сфері медицини
  • Індивідуальний підхід до кожного пацієнта з урахуванням його побажань та особливостей
  • Комплексний підхід до лікування хвороби Паркінсона
  • Терапія, заснована на принципах доказової медицини
  • Економія часу, запис на прийом в індивідуально обумовлений час

Зручності для відвідувачів Клініки Святого Миколая

Власна парковка