Лікування токсикодермії у Запоріжжі

Діагностика та лікування токсидермії внаслідок впливу алергенів

Токсикодермія (токсидермія) – дерматологічне захворювання, що виникає як реакція у відповідь на проникнення алергічного агента всередину організму. Токсидермія може розвиватися внаслідок прийому лікарських засобів, деяких харчових продуктів або після контакту з токсичними речовинами. Зустрічається повсюдно, з однаковою частотою серед чоловіків і жінок.

Види токсикодермії

Яскраво виражена реакція після застосування медикаментів, їжі або інших речовин розцінюється як токсикодермія. Види захворювання в залежності від причин:

• Лікарська токсидермія (медикаментозна токсикодермія може виникнути після прийому антибіотиків, сульфаніламідів, барбітуратів)
  • Алергічна токсикодермія (реакція на харчові продукти та інші алергени)
  • Професійні шкідливості

Висипання, що раптово з’явилися на шкірі, можуть супроводжуватися порушенням загального стану. З’являється нездужання, лихоманка, свербіж, збільшення лімфатичних вузлів. При появі тривожних ознак необхідно невідкладно звернутися до лікаря за медичною допомогою.

Лікування токсикодермії

Діагностика проводиться лікарем-дерматологом на первинній консультації. Лікар ретельно збирає анамнез, виявляє можливі фактори ризику та оглядає шкірні покриви. У деяких ситуаціях необхідно проконсультуватися з лікарем-алергологом. Якщо раніше вже були подібні епізоди, то рекомендується взяти із собою медичну карту з результатами попередніх обстежень та лікуванням, яке застосовувалося.

Лікування токсикодермії базується на одній найважливішій умові – усунення впливу алергену на організм. Лікування токсидермії обов’язково має бути комплексним, і складатися з:

• Антигістамінних препаратів
  • Кортикостероїдів всередину або внутрішньовенно
  • Ентеросорбентів останнього покоління
  • Зовнішньої терапії мазями, кремами, бовтушками, аерозолями

Чому варто звернутися в Клініку Святого Миколая

Клініка Святого Миколая – це багатопрофільний медичний заклад, розташований у самому центрі міста Запоріжжя. Фахівці нашої клініки надають величезний спектр послуг, у тому числі виконується діагностика та лікування захворювання відповідно до європейських стандартів:

• Висококваліфіковані лікарі-дерматологи
  • Сучасне обладнання від світових виробників
  • Доброзичлива атмосфера та привітний медичний персонал
  • Відсутність очікування і черг
  • Власна лабораторія на території клініки