Консультація уролога

Сучасна урологія в багатопрофільній Клініці Святого Миколая представлена широким спектром послуг. Кожен наш лікар-уролог спеціалізується на наданні кваліфікованої допомоги при захворюваннях органів сечостатевої системи, а також на їх діагностиці й профілактиці. Далеко не всі чоловіки своєчасно звертаються до лікаря для вирішення інтимних проблем. Хороший уролог знає як допомогти пацієнтові здолати цей психологічний бар’єр, забезпечивши професійну консультацію.

Послуги відділення урології Клініки Святого Миколая

Лікар-уролог: чим він займається

Проблеми у сфері сечостатевої системи нерідко викликають не тільки фізіологічні незручності, але й психологічний дискомфорт і занепокоєння, тому багато хто воліє терпіти неприємні прояви хвороб, бо соромляться відкрито заявити про свій стан. Подолати таке ставлення до власного здоров’я допоможе професійний і компетентний підхід висококваліфікованого лікаря-уролога.

Ключові напрямки в роботі урологічного відділення

Урологія – це галузь медицини, яка спеціалізується на вивченні походження, розвитку захворювань сечостатевої системи, а також діагностиці та лікуванні патологічних процесів органів зачеревинного простору.

Пацієнтами приватного лікаря-уролога є чоловіки й жінки, які мають інфекційні захворювання, запальні процеси і функціональні розлади в роботі нирок і сечового міхура.

Лікарі-урологи

Уролог
Лікар вищої категорії
Весельський Артем Володимирович

Стаж роботи 15 років

Основними напрямками в роботі фахівців урологічного центру Клініки є:

• Андрологія. Займається лікуванням захворювань сечостатевої системи в чоловіків, таких як: простатит, сексуальні розлади, безпліддя, еректильна дисфункція, баланіт, гіперплазія простати, запальні хвороби сечостатевих органів.
  • Урогінекологія. Спеціалізується на діагностиці та лікуванні запальних процесів сечостатевої системи у жінок.

До компетенції хорошого уролога входить діагностика й лікування захворювань, які передаються статевим шляхом (уреаплазмоз, генітальний герпес, мікоплазмоз, хламідіоз, гарднерельоз, сифіліс та ін.).

Ключовим принципом у роботі урологічного відділення є застосування фізіотерапевтичних, діагностичних і лікувальних методів (магнітотерапія, лазеротерапія, вакуумна терапія та ін.), метою яких є природне відновлення функцій організму без оперативного втручання.

Діагностику та лікування урологічних захворювань проводять фахівці вищої категорії зі стажем роботи понад 15 років. Важливими перевагами Клініки є не тільки професіоналізм працівників, а й першокласний сервіс:

• індивідуальний підхід до пацієнтів;
  • використання сучасного діагностичного та лікувального обладнання;
  • застосування сертифікованих лікарських препаратів;
  • можливість відвідування консультацій суміжних фахівців в умовах єдиної поліклініки.

Вартість послуг уролога

Актуальні ціни на послуги уточнюйте в Контакт-центрі за телефонами:

Послуги

Консультація уролога (первинна) 250.00