Проктологічні операції

Фахівці відділення оперативної проктології Клініки Святого Миколая для лікування проктологічних захворювань віддають перевагу сучасним малотравматичним методам. Велика частина втручань проводиться з використанням новітніх ендоскопічних технологій. Це дозволяє в найкоротші терміни делікатно позбавитися проблем і повернутися до нормального життя.

Види проктологічних операцій та у яких випадках застосовуються

Чому з хірургії виділилася настільки затребувана і така вузька спеціальність, як проктолог? У недавньому минулому цими питаннями займалися загальні хірурги. Справа в тому, що на невеликій ділянці кишківника – прямій і сигмоподібній кишці, виникає безліч гострих і хронічних захворювань, які доставляють пацієнтові фізичний дискомфорт, можуть протікати роками і вимагають наполегливого, у тому числі хірургічного лікування спеціальними методами. Тому потрібен був лікар, який повністю професійно віддався б вивченню цієї частини людського організму.

Сучасне, адекватне, доступне лікування гострих і хронічних захворювань прямої кишки, у тому числі лікування всіх стадій геморою, що проводить проктолог.

Хвороби, які лікує колопроктолог, зачіпають усі відділи товстої кишки (сліпу, висхідну ободову, поперечну ободову, ніби ободову, сигмоподібну і пряму). У цьому відношенні його галузь інтересів перетинається з гастроентерологом, але слід пам’ятати, що колопроктолог – це хірург, і лікує він зазвичай хірургічними методами ті хвороби, при яких терапевтичний підхід неефективний або стадія хвороби вимагає операції.

Які методи лікування застосовують у нашому закладі?

У Клініці Святого Миколая Ви можете отримати як консервативне (медикаментозне), так і висококласне хірургічне лікування параректальних свищів, анальних тріщин, епітеліального куприкового ходу, колітів, анального свербежу та інших захворювань товстої кишки і заднього проходу. Серед хірургічних методів можливе проведення радикальних операцій для повного усунення захворювання, а також малоінвазивних методів, що дозволяють звести до мінімуму хірургічне втручання.

У нас використовується новітнє хірургічне обладнання, а також останні методики, які довели свою ефективність, зокрема при лікуванні геморою на різних стадіях застосовують:

• інфрачервону коагуляцію;
  • лазерну коагуляцію;
  • лігування латексними кільцями;
  • операцію THD – трансанальна гемороїдальних деартеріалізація;
  • геморроідектомію.

Звертаючись по допомогу до наших фахівців у Запоріжжі, ви можете бути впевнені в правильно підібраному лікуванні із застосуванням найвищих медичних стандартів!

Послуги та вартість

Актуальні ціни на послуги уточнюйте в Контакт-центрі за телефонами:

Записатися на прийом

Лікарі відділення