Консультація онколога

Онкологія (м.Запоріжжя, діагностичний центр Святого Миколая) – це, передусім, комплекс нових підходів і діагностичних заходів у виявленні онкологічних захворювань і проведенні онкоскринінга. Зараз, рак – одна з головних причин смертності. Але, важливо пам’ятати: рання діагностика передракових станів і ранніх форм раку дозволяє своєчасно провести відповідну терапію і попередити розвиток хвороби.

Послуги відділення онкології клініки Святого Миколая

Онкоскринінг – унікальна програма лабораторно-інструментального обстеження пацієнта, що дозволяє виявити пухлинні процеси в організмі на самих ранніх стадіях їх формування.

Онкологія – розділ медицини, що вивчає онкологічні захворювання. Пухлинні процеси здатні уразити будь-який орган в організмі людини.

Лікарі-онкологи відмічають, що часто онкозахворювання може “маскуватися” під інші хвороби. На розвиток пухлини в організмі можуть вказати наступні ознаки: утворення різних ущільнень і вузликів під шкірою або в органі; неприродні виділення, тривалі розлади в роботі травного тракту або сечостатевої системи; ерозії, що тривало не гояться, і виразки; видозміна бородавок, родимок, папілом.

Консультація клінічного онколога у Запоріжжі в клініці Святого Миколая  проводиться з кожним пацієнтом. Досвідчений онколог розробить індивідуальний план обстеження пацієнта, поставить діагноз і визначить стадію розвитку захворювання, визначить найбільш ефективне співвідношення різних методів лікування для забезпечення швидкого одужання.

Діагностика

Онкологи діагностичного центру Святого Миколая  проводять скринінг: раку шкіри, раку щитовидної залози, раку легенів, раку молочної залози, раку товстої і прямої кишки, раку шийки матки, раку простати. Відмічена висока ефективність від поєднаного використання програм скринінгу і сучасних клініко-діагностичних підходів в лікуванні онкологічних захворювань.

Переваги діагностики і лікування в клініці Святого Миколая:

• провідні онкологи регіону та України,
  • найвищий рівень надання усіх медичних послуг;
  • комплексне обстеження організму з використанням новітніх технологій;
  • встановлення результатів діагностичних досліджень і показників біопсії в найкоротші терміни;
  • висока достовірність результатів обстеження;
  • індивідуальний підхід до кожного пацієнта;
  • новітні і перспективні методи діагностики і лікування;
  • психологічний супровід; прогресивні методики реабілітації;
  • система знижок постійного клієнта.

На консультації у онколога ви можете перевірити діагноз, отримати повну інформацію про хворобу і стан вашого здоров’я. При цьому вам будуть рекомендовані тільки необхідні обстеження. При складних і спірних питаннях онколог збере консиліум за участю вузьких фахівців: хірургів, нейрохірургів, гастроентерологів, гінекологів, урологів, химио- і радіо терапевтів і інших.

Онкологія в клініці Святого Миколая – це кваліфіковані фахівці, обстеження по новітніх медичних технологіях і комплекс сучасних методик лікування. Онкологи нашої клініки зроблять все для вашого одужання і поліпшення якості життя.

Лікарі, що консультують з онкології

Милиця Костянтин Миколайович

Милиця

Миколай Миколайович