Онкологічні операції

Коли виникає підозра на рак, вибір правильної клініки для постановки точного діагнозу і визначення ефективної тактики лікування, є життєво важливим питанням.
Ми працюємо в точному виконанні міжнародних стандартів діагностики та лікування онкологічних захворювань, загальноприйнятих у розвинених Європейських країнах.

Послуги відділення онкохірургії

Онкологи Клініки Святого Миколая лікують рак та інші онкологічні захворювання відповідно до рекомендацій авторитетних міжнародних медичних співтовариств у боротьбі з раком NCCN, ESMO.

Для пацієнтів онкологами проводиться:

• повний комплекс діагностики для встановлення правильного діагнозу й точного визначення стадії захворювання;
  • усі хірургічні етапи лікування онкологічних захворювань;
  • надання всіх необхідних лікувальних заходів.

Виконуються такі операції:

• увесь спектр операцій на органах черевної порожнини з урахуванням сучасних онкологічних вимог;
  • увесь спектр операцій на молочній залозі при раку і доброякісних утвореннях з урахуванням сучасних вимог до естетики й можливостей реконструкції;
  • операції з видалення пухлин м’яких тканин (різної локалізації);
  • усі види біопсії під контролем УЗД або КТ (м’які тканини, молочна залоза, легені, середостіння, печінка, черевна порожнина, зачеревинний простір, кістки);
  • усі види дренування рідинних утворень під контролем УЗД або КТ, дренування печінки, нефростомія;
  • діагностична лапароскопія і торакоскопія;
  • усі види дренування черевної, грудної клітки та перикарда під контролем УЗД або КТ;
  • плевродез, установка і виведення венозних, плевральних і перитонеальних портів.

Лікарі, що консультують з онкології

Милиця Костянтин Миколайович

Милиця

Миколай Миколайович