Консультація невролога

Прояви неврологічних захворювань різноманітні. Ми забезпечуємо професійну консультацію зі швидким встановленням діагнозу і призначенням лікування. Крім цього, консультація лікаря-невролога включає і профілактичні поради для попередження захворювань у подальшому. Це може бути коригування харчування, режиму сну або заняття спортом, призначення масажу, мануальної терапії.

Послуги відділення неврології Клініки Святого Миколая

Що потрібно знати про перший прийом у невролога?

Лікар-невролог (або невропатолог) спеціалізується на діагностиці та терапії розладів, пов’язаних із центральною і периферичною нервовими системами. Дії цього лікаря залежать від тяжкості протікання хвороби й самопочуття пацієнта. При першому відвідуванні даного фахівця проводиться зовнішній огляд на предмет наявності ураження нервової системи. Так, ознаками інсульту є: асиметрія обличчя, порушення функцій кінцівок, координації рухів і мови.

Консультація лікаря-невропатолога включає збір анамнезу та з’ясування всіх нюансів хвороби. Якщо відсутностня можливість контакту лікаря з пацієнтом (у важких клінічних ситуаціях), лікар опитує рідних і близьких.

Послуги невропатолога в Клініці Святого Миколая.

Наша багатопрофільна Клініка в Запоріжжі пропонує професійні послуги лікаря-невролога. Якщо Ви відчуваєте постійний біль голови, запаморочення, болі в спині, періодично відчуваєте оніміння або слабкість кінцівок, спад сил, відзначаєте погіршення пам’яті, – це може бути першими дзвіночками, що сигналізують про неврологічні порушення. Дані симптоми зумовлені різними причинами: порушенням мозкового кровообігу, органічними ураженнями головного мозку, порушеннями периферичної нервової системи.

Вартість послуг невролога

Актуальні ціни на послуги уточнюйте в Контакт-центрі за телефонами:

Консультація первинна 300.00
Консультація повторна 200.00

Для того, щоб записатися на прийом до невролога у Запоріжжі, достатньо заповнити просту форму нижче.

Записатися на прийом