Ендоскопічні операції на хребті

Ви страждаєте від болю в спині? Ще вчора ви стрибали з парашутом, каталися з гірки, піднімали тяжкі речі, грали з дітьми? Сьогодні – жахливий біль у стані спокою, біль при ходьбі, неможливість повернутися на бік, не можете управляти власними руками і ногами? Причина – травма хребетного диска з защемленням нервових корінців? Мрієте, щоб усе повернулося назад? Ще вчора це було важке захворювання, а сьогодні є шанс виправити все за 1 годинну операцію і повернути здоров’я!

Нейрохіхургія в Клініці Святого Миколая

У повсякденній діяльності нейрохірурга протрузії та грижі міжхребцевих дисків найбільш часті патологічні стани, з якими до нього звертаються пацієнти. При цих захворюваннях терапевтичне лікування досить ефективне, але часто лікарям доводиться стикатися з їх ускладненнями (секвестрація гриж, порушення кровопостачання), які підлягають оперативному втручанню.

Досвід і технології у вирішенні проблеми

При вирішенні питання про оперативне втручання необхідно вибрати максимально ефективний і малоінвазивний метод лікування. У нашій установі ми маємо можливість проводити такі оперативні втручання. У нас працюють висококваліфіковані фахівці, є сучасне обладнання, що дозволяє виконувати малоінвазивні методи оперативного лікування. До таких методів відносять радіочастотну деструкцію корінців нервів, міостимуляцію, блокади.

Звертаючись до пацієнтів, хотілося б сказати, що при виникненні проблем зі здоров’ям необхідно насамперед звернутися до кваліфікованих досвідчених фахівців, які можуть провести лікування з використанням сучасного медичного обладнання.

У нашому центрі працюють одні з найкращих фахівців нашої країни, накопичено великий досвід лікування. Ми з упевненістю можемо говорити, що при проблемах, пов’язаних з патологією в спині й хребті ми можемо вибрати найбільш оптимальні методи лікування для відновлення функцій. Клініка Святого Миколая стоїть на сторожі здоров’я Вашого руху, а рух – це життя.

Послуги та вартість

Актуальні ціни на послуги уточнюйте в Контакт-центрі за телефонами:

Записатися на прийом