Сімейна медицина

Сімейна медицина – цей новий напрям лікарської діяльності, який ґрунтується на системному підході до усієї Вашої сім’ї. Сімейний лікар приймає з будь-яких питань і супроводжує пацієнта протягом усього шляху обстеження і лікування. У спірних або складних випадках сімейний лікар залучає суміжних фахівців для консультації і спільної розробки плану лікування. Але при цьому він продовжує контролювати увесь лікувальний процес і несе повну відповідальність за пацієнта. По суті, сімейний лікар – це свого роду “адвокат” вашого здоров’я.

Послуги відділення терапії та сімейної медицини Клініки Святого Миколая

Багато людей звикли, що лікар-терапевт потрібний тільки для того, щоб виміряти тиск, вилікувати від застуди, виписати якісь ліки або видати лікарняний лист. Насправді ж, сучасна терапія охоплює безліч медичних напрямків, а лікар-терапевт служить своєрідним провідником для всіх інших вузьких фахівців: саме він оцінює загальний стан організму людини й визначає, які його системи на даний момент потребують пильної діагностики й лікування.

Принцип роботи сімейного лікаря

Сімейна медицина – це принцип медичного супроводу, за якого лікар закріплений за родиною упродовж довгих років. Він добре знає сімейний анамнез, особливості застосування різних лікувальних методів, вроджені й набуті відхилення в усіх членів сім’ї.

У Клініці Святого Миколая відкрито відділення СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ, де ведуть прийом сімейні лікарі, які здатні швидко й точно розібратися в різних порушеннях здоров’я пацієнтів і визначити подальший хід лікування. За необхідності запрошуються “вузькі” фахівці з різних галузей медицини.

Сімейний лікар

Сімейний лікар (терапевт)
Піскун Анастасія Вадимівна

Підписання декларації з сімейним лікарем за програмою медичних гарантій первинної медичної допомоги

Клініка Святого Миколая уклала договір з НСЗУ. Тепер у нас можна підписати декларацію с сімейними лікарями за державною програмою медичних гарантій первинної медичної допомоги.
Оскільки сімейні лікарі КСМ мають спеціальність “терапевт”, декларації можуть бути укладені з усіма пацієнтами, які досягли 18-річного віку, незалежно від їхнього місця проживання або прописки.

Послуги, які безкоштовно надає сімейний лікар КСМ, з яким підписана декларація

• спостереження за станом здоров'я, встановлення діагнозу
  • лікування найбільш поширених хвороб, травм, отруєнь, яке не потребує втручання вузьких фахівців
  • візити до пацієнта додому (при цьому лікар самостійно визначає необхідність візиту в залежності від медичних показань)
  • направлення до фахівців для надання вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги
  • проведення вакцинації за національним календарем при наявності вакцин*
  • ведення пацієнтів з хронічними захворюваннями
  • виписка рецептів на ліки, в тому числі за програмою «Доступні ліки»
  • видача довідок, направлення для проходження медико-соціальної експертизи
  • первинні рекомендації лікар може дати по телефону, і пізніше уточнити - під час амбулаторного прийому

*Примітка: Клініка отримує від держави вакцини, внесені до обов’язкового календаря щеплень, і надає їх пацієнтові. Щеплення вакцинами, придбаними за державний кошт, входить до переліку гарантованих державою безкоштовних послуг. Безкоштовно проводиться щеплення вакцинами, наданими державою, за умови їх наявності. Щеплення вакцинами, які не входять в обов’язковий календар щеплень, проводиться на комерційній основі.
На даний момент в Клініці Святого Миколая можливо виконати такі щеплення:
– безкоштовно за програмою державних гарантій – від дифтерії/правця і від кору/краснухи/паротиту;
– платно французькою вакциною від 4 штамів грипу “Ваксігрип Тетра”, оскільки вакцинація від грипу не входить в обов’язковий календар щеплень.

Дослідження і аналізи, які можна безкоштовно проводити, підписавши декларацію

• загальний аналіз крові (з лейкоцитарною формулою)
  • загальний аналіз сечі
  • глюкоза крові
  • загальний холестерин
  • вимірювання артеріального тиску
  • електрокардіограма в стані спокою
  • вимірювання ваги, зросту, окружності талії
  • швидкі тести на вагітність, тропоніни, ВІЛ, вірусні гепатити

Надавач первинної медичної (ПМД): Товариство з обмеженою відповідальністю “Багатопрофільна клініка Святого Миколая”, код ЄДРПОУ 42596380.

Рішення Міністерства охорони здоров’я України про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики від 10.01.2019 № 58.

Лікарі, що надають ПМД за договором про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій:

Освіта: вища

Лікарська спеціальність: терапевт

Стаж роботи за спеціальністю: 9 років

Місце роботи лікаря: ТОВ “Багатопрофільна клініка Святого Миколая”, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, 53.

Графік роботи: понеділок-п’ятниця: з 13.00 до 18.00; субота по парних тижнях: з 10.00 до 14.00; неділя по непарних тижнях з 10.00 до 14.00. Прийом відбувається відповідно до запису.

Договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій № 0000-Е09М-М000 від 04.09.2019. Деталі за посиланням.

Записатися на прийом