Ендоскопія в Запоріжжі

Ендоскопія – це сучасний спосіб діагностики внутрішніх органів за допомогою ендоскопічної техніки. Ендоскоп (м’яка трубка діаметром не більше 4 мм з відеокамерою і джерелом освітлення на кінці) вводиться в організм людини через природні шляхи. Ендоскопія заснована на застосуванні оптичної системи з джерелом світла і відеокамерою.

Послуги Клініки Святого Миколая

Ендоскопія

Цей метод дає можливість детально розглянути слизову оболонку, за необхідності взяти зразки тканини для подальшого дослідження в лабораторії, ввести лікарський препарат і навіть видалити новоутворення. Сучасні апарати дозволяють виконати процедуру без болю, а пацієнт може швидко повернутися до звичайного життя.

Гастроскопія

Гастроскопія дозволяє лікарю оглянути внутрішню поверхню стравоходу, шлунка і дванадцятипалої кишки, виявити захворювання цих органів (пухлини, виразки, ерозії і запалення тканин). Також під час цієї процедури лікар може провести діагностичні маніпуляції й ендоскопічне лікування. Лікар оглядає шлунок і стравохід за допомогою гастроскопа, гнучкого зонда з підсвічуванням і відеокамерою. Пройти гастроскопію ви можете в Клініці Святого Миколая.

Ми приділяємо велику увагу безпеці пацієнтів під час будь-яких ендоскопічних процедур – у нас працює стерилізаційна машина останнього покоління, яка забезпечує повний цикл дезінфекції, перевірки на герметичність, промивання, сушіння й стерилізації гастроскопічного обладнання.

Під час процедури пацієнт знаходиться в медикаментозному сні під контролем анестезіолога.

Колоноскопія

Під час гастроскопії можна провести і колоноскопію. Завдяки цьому вам не потрібно готуватися до кожної процедури окремо і 2 рази відвідувати клініку.

Для проведення колоноскопії надається одноразова білизна, щоб ви відчували себе більш комфортно.

Колоноскопія – методика ендоскопічного дослідження товстої кишки, при цьому використовується прилад фіброколоноскоп.

Вартість послуг

Актуальні ціни на послуги уточнюйте в Контакт-центрі за телефонами:

Лікар-ендоскопіст

Жовнірчик Дмитро Геннадійович