Шкіра – це природний захист внутрішніх органів і систем людини від впливу довкілля. До того ж вона сама потребує постійного догляду та уваги. Кожен дерматолог знає, що шкірний покрив людини регулярно піддається впливу різних інфекцій – вірусів, бактерій та грибків. Саме вони провокують розвиток захворювань та інших аномальних змін шкіри.

Хто такий лікар-дерматолог і чим займається?

Лікар-дерматолог – це спеціаліст, який вивчає будову й основні функції шкіри та її придатків. Його діяльність ґрунтується на профілактиці, діагностиці, лікуванні й відновленні пацієнтів, які перенесли захворювання шкірного покриву. Ще один обов’язок фахівця – участь в епідеміологічних заходах, спрямованих на дезінфекцію осередків вірусних шкірних недугів.

Дерматолог повинен лікувати не тільки хвороби, але й допомагати пацієнтам у боротьбі з пухлинними процесами, спадковими захворюваннями, аутоіммунними патологіями й інфекціями. Для своєчасного виявлення недугу дерматолог проводить профілактичну діагностику й диспансеризацію населення, видає довідки, які дозволяють відвідувати громадські басейни, допомагає позбавитися від вікового вугрового висипу підліткам, визначає тип шкіри людини й дає рекомендації щодо правильного догдяду за нею.

В силу своєї спеціалізації дерматологи часто контактують з іншими лікарями: гінекологами, інфекціоністами, педіатрами, імунологами, епідеміологами, генетиками, онкологами.

Лікар-дерматолог

Дерматолог
Лікар
Кауке Юлія Ігорівна

Чим відрізняється дерматолог від дерматовенеролога?

Як дерматолог, так і дерматовенеролог, перед початком лікарської практики повинен отримати вищу медичну освіту за спеціальністю “Дерматовенерологія”.

Лікар-дерматовенеролог працює в нашій поліклініці. Окрім лікування патологій шкіри він також спеціалізується на виявленні й боротьбі із захворюваннями, які передаються статевим шляхом.

Лікар дерматолог-косметолог

До обов’язків цього спеціаліста належить обстеження шкіри та збір інформації, необхідної для складання індивідуальної програми й лікування дефектів шкірного покрову. Лікар має обрати найефективніші й безпечні методики, котрі допоможуть у короткий термін і без шкоди для пацієнта позбутися естетичних недоліків: шрамів, рубців, гіперпігментації та інших дефектів. До дерматолога-косметолога найчастіше звертаються при:

• вугревій хворобі (акне) й інших шкірних висипах;
  • рубцях та інших наслідках перенесеної пацієнтом вугревої хвороби;
  • рожевих вугрях (розацеа);
  • папіломах;
  • гемангіомах;
  • небезпечних чи неестетичних родимках;
  • бородавках;
  • сіточках на обличчі й ногах, судинних зірочках.

Дерматолог-косметолог повинен допомагати в підтяжці й омолодженні шкіри, покращенні її зовнішнього вигляду, а також у профілактиці її старіння.

Дерматолог-алерголог

З таким неприємним явищем, як алергія, стикається майже половина всіх пацієнтів практикуючих дерматологів. Вона проявляє себе в результаті потрапляння в організм людини алергена, що призводить до подразнення й порушення нормального режиму роботи деяких органів.

Найчастіше люди, які страждають цим недугом, стикаються зі шкірними проявами алергії – це природня реакція організму на подразник, який потрапив у нього. У цьому випадку на допомогу може прийти лікар шкірних захворювань, який отримав ліцензію алерголога.

До цього фахівця слід звертатися з такими симптомами:

• висип;
  • свербіж;
  • почервоніння;
  • поява пухирів, наповнених рідиною;
  • припухлість.

У випадку діагностування шкірних проявів алергії дерматолог повинен зібрати аналізи, після дослідження яких зможе скласти програму лікування алергіка.

Дерматолог-онколог

Цей спеціаліст займається вивченням шкірних новоутворень і вад розвитку епідермісу. До головних задач лікаря входить постановка точного діагнозу, призначення оптимального лікування й рекомендації з профілактики захворювань.

Відвідувати дерматолога-онколога потрібно при:

• збільшенні лімфатичних вузлів;
  • зміні структури, форми, кольору та розміру родимок;
  • появі поколювання, свербежу, запального процесу біля родимок і пігментної плями;
  • утворення на шкірі ячмінного зерна чи горошини, яка через деякий час починає виділяти рідину, запалюватися чи свербіти.

Як і багато інших видів раку, онкологія шкіри здатна передаватися спадково. Це ні в якому разі не означає, що люди з генетичною схильністю захворіють на це небезпечний недуг. Однак профілактичний огляд дерматолога, який проводиться не рідше ніж 1 раз на рік, точно нікому не зашкодить. При цьому з обтяженим анамнезом відвідувати лікаря необхідно не рідше ніж 2 рази на рік.

Дерматолог-трихолог

До лікаря з цією спеціалазацією звертаються люди, які потерпають від проблем з волоссям. Головне завдання спеціаліста полягає у виявленні причини хвороби – для цього використовується спеціальна медична апаратура й проведення лабораторних аналізів. Після цього у дерматолога-трихолога з’являється можливість скласти індивідуальну програму лікування для кожного пацієнта.

До дерматолога-трихолога потрібно звертатися при появі таких проблем:

• надто жирна чи суха шкіра голови;
  • почервоніння та свербіж шкіри голови;
  • надмірне випадіння волосся;
  • здуття, розташовані по всій довжині волосків;
  • вузлувата ламкість, розщеплення і стоншення волосся;
  • поява невеликих гнійничкових запалень на голові й у ділянці бороди, крізь які пробиваються волоски.

Хороший дерматолог із ліцензією трихолога після успішного лікування повинен розробити ефективний курс відновлення пацієнта. Він може проводитися вдома, з використанням засобів народної медицини чи шляхом прийому спеціалізованих медикаментозних препаратів.

Консультація дерматолога в Запоріжжі

Наша клініка пропонує послуги фахівців, які мають великий досвід у діагностуванні та лікуванні різних хвороб і патологій шкіри.

У нас завжди можна поставити питання дерматологу, а також пройти повне медичне обстеження кваліфікованими лікарями.

Кожен наш приватний платний дерматолог має колосальну теоретичну й практичну підготовку, яка стосується діагностування, лікування, відновлення й профілактики шкірних захворювань. Предметом вивчення й лікування нашими лікарями є шкіра, волосся, нігти, а також статеві органи чоловіків і жінок.

Дерматолог у нашій клініці допоможе при висипах на шкірі, грибкових ураженнях, а також утворенні папілом і герпесу.

Послуги дерматовенеролога обов’язкові у випадку появи нехарактерних виділень зі статевих органів, а також свербежу в ділянці заднього проходу й промежини.

Більше вам не потрібно звертатися із проханням “Порадьте хорошого дерматолога”. Ми пропонуємо комплексне вирішення ваших проблем, у тому числі й візуальний первинний огляд, збір анамнезу, розробку методики лікування та складання програми, направленої на профілактику захворювань шкіри, волосся, нігтів і статевих органів.

Як записатися на прийом до дерматолога?

Все, що вам знадобиться перед тем, як потрапити до дерматолога, – це зателефонувати нам за номером, указаним на сайті. Наші працівники з радістю відгукнуться й підберуть оптимальний час для відвідування спеціаліста.

Ви також можете записатися на прийом, заповнивши онлайн-форму. Система надасть вам інформацію про робочі дні спеціалістів і години, вільні для запису. Після реєстрації з вами зв’яжеться наш працівник для уточнення деталей заявки.

Як відбувається прийом у дерматолога і що він робить?

Коли ви потрапите в кабінет дерматолога нашої клініки, спеціаліст застосує всі необхідні заходи для діагностики й лікування захворювання. Насамперед лікар уважно вислухає вас і проведе первинний огляд уражених ділянок тіла.

Другий етап – це діагностика тіла із застосуванням необхідних приладів і високотехнологічної медичної апаратури. Це необхідно для встановлення точного діагнозу, відповідно до якого лікар зможе призначити найефективніше й безпечне лікування захворювання.

Третій етап – це виписка рецепта чи призначення процедур, які допоможуть позбутися недуга. Від вас вимагається точно дотримуватися вказівки спеціаліста, в іншому випадку лікування може не принести бажаного результату.

Післе цього дерматолог може призначити повторний візит, у ході якого вдасться визначити, чи принесло лікування бажані результати. Украй важливо відвідати лікаря знову, у тому числі й у випадках, коли ви самі помітили значне покращення свого стану.

Вартість послуг дерматолога

Актуальні ціни на послуги уточнюйте в Контакт-центрі за телефонами:

Записатися на прийом