Консультація кардіолога

Порушення в роботі серцево-судинної системи очолюють рейтинги захворювань не лише серед людей похилого віку, але й серед молодого населення. Тому лікар-кардіолог щодня стикається з пацієнтами, які відзначають постійний або періодичний біль у ділянці серця, різкі перепади артеріального тиску, запаморочення і втрату свідомості. У результаті подальшого діагностування може підтверджуватися наявність кардіологічних захворювань різного ступеню тяжкості.

Послуги відділення кардіології Клініки Святого Миколая

Прийом кардіолога в багатопрофільній Клініці Святого Миколая

Висококваліфіковані медичні працівники, які спеціалізуються в галузі діагностики, лікування й профілактики серцево-судинних захворювань, запрошують гостей і мешканців міста на прийом кардіолога.

Консультація фахівця знадобиться пацієнтам, які мають діагноз певного серцевого захворювання (ішемія, стенокардія, гіпертонія, міокардит, вада серця, вегетативна дисфункція соматофорного типу, порушення серцевого ритму та ін.) або ж відчувають характерні симптоми розвитку кардіологічних патологій.

Основним симптомом, з яким пацієнти звертаються до кардіолога, є болі в ділянці серця. Проте при детальній діагностиці подібні прояви можуть виступати причинами захворювань, викликаних порушеннями в роботі інших органів і систем. Тому при розгляді випадків болю в серці нерідко потрібно консультації лікарів суміжних спеціальностей : ендокринолога, невропатолога, гастроентеролога та ін. Хороший лікар-кардіолог з метою виключення або підтвердження наявності серцево-судинних захворювань застосовує різні методи діагностики.

Приватний прийом кардіолога у Запоріжжі ведуть лікарі вищої категорії, які мають профільну освіту і багаторічний досвід роботи в області лікування структурних і функціональних кардіологічних захворювань різного рівня тяжкості.

Записатися на прийом

Лікар-кардіолог