Баріатричні операції

Баріатричні операції, які виконуються спеціалістами Клініки Святого Миколая –це хірургічні втручання для боротьби з надлишковою вагою. Баріатрична хірургія повертає радість життя людям, які самостійно не можуть впоратися з проблемою зайвої ваги.

У чому полягає баріатрична хірургія?

Внаслідок проведення баріатричної операції зменшується надходження кількості їжі до організму. Пацієнт споживає менше їжі (до 5 разів), не відчуваючи при цьому голод. Знижується калорійність раціону, відповідно й вага. І головне, на відміну від багатьох інших способів боротьби з надлишковою вагою, таке лікування перешкоджає поверненню втрачених кілограмів.

В яких випадках показано проведення баріатричної операції?

З початку необхідно визначитися з індексом маси тіла (ІМТ), який розраховується за формулою:

ІМТ = маса (в кг) / зріст (в м) х зріст (в м)

Оптимальним є результат від 18 до 25. ІМТ більше 30 свідчить про ожиріння. Якщо ІМТ становить 30-40, баріатричні операції є рекомендованим способом лікування, а при ІМТ більше 40 – можливо, останньою надією на видужання.

Також баріатричні операції проводяться з метою полегшення метаболічних захворювань, пов’язаних з ожирінням – цукровий діабет другого типу, високий рівень холестерину

Які методи використовуються при проведенні баріатрії?

Спеціалісти Клініки Святого Миколая підберуть вид оперативного втручання, який є найкращим для відповідного пацієнта:

• шлункове шунтування
  • резекція шлунку
  • бандажування шлунку

Баріатричні операції в Клініці Святого Миколая виконуються лапароскопічним методом професіоналами з багаторічним досвідом проведення таких втручань.

Переваги баріатричного втручання в Клініці Святого Миколая

• зниження назавжди надлишкової ваги
  • нормалізація обміну речовин
  • зниження ризику серцево-судинних захворювань та позбавлення цукрового діабету другого типу

Для коригування контуру тіла після значного зменшення ваги внаслідок проведення баріатричної операції, спеціалісти Клініки Святого Миколая додатково можуть провести такі операції, як абдомінопластика, ліпосакція, ліподермектомія та інші.

Послуги та вартість

Актуальні ціни на послуги уточнюйте в Контакт-центрі за телефонами:

Лікар

Баріатрична хірургія