Здати аналіз на С-пептид у Запоріжжі

Біохімічний аналіз на С-пептид у лабораторії Клініки Святого Миколая

Аналіз крові на С-пептид дає можливість отримати максимально точну інформацію про роботу бета-клітин підшлункової залози (клітин, які виробляють інсулін). С-петид – більш точний аналіз, порівняно з оцінкою концентрації інсуліну: у даної речовини період напіврозпаду довше, завдяки чому його рівень стабільніший. Дослідження проводиться з метою діагностики цукрового діабету 1 чи 2 типу.

Показання до здачі аналізу

• Підозра на порушення вуглеводного обміну (цукровий діабет 1 або 2 типу)
  • Диференціальна діагностика двох типів діабету
  • Інсулінома (пухлина, що продукує інсулін)
  • Стан після видалення підшлункової залози
  • Захворювання печінки
  • Визначення причин безпліддя
  • Синдром полікістозних яєчників
  • Оцінка функціонування бета-клітин у діабетиків 1 типу на фоні прийому інсуліну
  • Вагітність із супутнім цукровим діабетом (для оцінки ризику патологій плода)

Підготовка до здачі аналізу крові на с-пептид

Особливих вимог до підготовки перед здаванням крові на С-пептид немає. Достатньо дотримуватися нескладних рекомендацій для отримання більш точних результатів:

• Прийти в лабораторію натще – прийом їжі потрібно обмежити мінімум за 8 годин
  • За добу до аналізу відмовитись від алкоголю
  • Напередодні обмежити вживання солодкої, жирної їжі, не переїдати
  • Скасувати фізичні навантаження перед походом до клініки
  • За погодженням з лікарем скасувати прийом лікарських препаратів (якщо такої можливості немає, повідомте лаборанту назву ліків, що приймаються, час і дозу останнього прийому)

Розшифровка результату аналізу

Лаборатория КСМ

Підвищені значення (вище 5 нг/мл) – пухлина підшлункової залози, гіперфункція бета-клітин, цукровий діабет 2 типу, низький рівень глікемії на фоні прийому цукрознижувальних препаратів, ниркова недостатність, прийом гормональних засобів (естрогенів, прогестерону, глюкокортикоїдів).

Знижений рівень С-пептиду – цукровий діабет 1 типу, стресовий стан, антитіла до рецепторів інсуліну, прийом екзогенного інсуліну.

Важливо! Результати аналізу на С-пептид, відхилення показників від значень норми оцінюються виключно кваліфікованим спеціалістом. У Клініці Святого Миколая ви можете записатися на консультацію до досвідченого ендокринолога, пройти необхідне дообстеження та отримати індивідуально підібрану терапію захворювання.

Зручності для відвідувачів Клініки Святого Миколая

Власна парковка